• Brukskvalitetstesting

    Gjør en evaluering av brukskvaliteten ved et kommersielt nettsted.

    Skrive i forbindelse med faget «Ergonomi i digitale medier».

  • Eit blikk inn i fortida

    "Fotografiet har en uttrykks- og en avtrykks-side." Drøft påstanden med utgangspunkt i en analyse av A.B.Wilses: Jætergutten, 1903 (Erlandsen 2000 s. 229) og bilde 7.5 (Wells 1997 s.317) eller andre bilder du finner relevante.

  • Fargestyringsrapport

    Me har i denne laboppgåva blitt kjent med ICC-baserte color management-prinsipper dvs. generering av input-, display- og outputprofiler. Me genererte utstyrsprofilar og implementerte dei mot utstyrseiningar, og simulerte avistrykk på eit digitalt printsystem. I tillegg lærte me å vurdere eit proof-resultat basert på beregning av E*ab. Vidare i denne rapporten vil eg redegjør for ulike prinsipp og innan fargestyring og til slutt drøfte moglege innverknadar på det som angår fargestyring.

  • Fotografen i eit nøtteskal

    Fotografen sitt arbeid i mediebilete er å framstille fotografi ved hjelp av lys. Ein fotograf må kunne fargelære, behandle lys og skygge, og kunne planlegge budskap og uttrykk i bilete. Problemet, eller «utfordringa» – som det så fint heiter, dukkar opp når fotografen vert pressa til å ta bilete som andre ynskjer å ha, og som ein nødvendigvis ikkje brenn for. I mange tilfelle må fotografen «selja sjela si», for å overleve. Dette fordi medie-Norge er ein såpass liten «institusjon» der det ikkje er det store rommet for å overleve av å produsere uavhengige fotografi. Fotografi som ein lagar av eiget ynskje, fotografi ein brenn for.

  • Livet etter det tradisjonelle fjernsynet

    Vel og beskriv et tradisjonelt medium med hovudvekt på mediet sitt kjenneteikn og utvi- klingstrekk. Gå deretter inn i dei utfordringane dette mediet har møtt gjennom aukande konvergens.

  • Sanninga til fotografiet

    Mi verd er ikkje lik di verd. Sjølv om me lever i ei og same verd, finnes det 5 milliardar ulike tolkingar av verda. Mitt synsinntrykk vert tolka annleis enn ditt synsinntrykk. Me skal i dette essayet sjå nærare på denne tolkinga me mennekse lagar oss. Kva er forholdet mellom tolkinga og sanninga? Kvifor tolkar me det same fotografiet ulikt? Og kva er eigentleg sanninga i fotografiet?

  • Utviklinga til versalane

    Grei ut om ulike teoriar og synspunkt gjennom historia om korleis versalane i antikvaskrifta har blitt til ­- eller bør konstrueras.

  • Den nye typografien

    Grei ut om typografien i mellomkrigstida. Kva var det som karakteriserte mellom-krigstida si modernistiske «nye typografi», og kva representerte den eit brot med? I kva grad representerte den eit heilhetleg fenomen, og i kva grad ikkje? I kva sosial, teknologisk og stilhistorisk kontekst oppstod den?